Mgr. Anna Doubková

Jak vést dobrou školu

Co to je dobrá škola?

Především zaměřená na žáka. Jsou v ní pedagogové, kteří zvládají "řemeslo", to znamená mají rozvinuté pedagogické kompetence.

V tom je skvělým pomocníkem mentorink a důležitými lidmi jsou mentoři.

S tím, co je to mentorink se můžete seznámit ZDE

 

 

Zajímá Vás jak zvládnout příval provozních, finančních a pedagogických záležitostí?

Chcete, aby vše funfovalo, i když nestojíte lidem za zády?

Vedení školy funguje stejně jako vedení každého jiného subjektu, kde pracujete s lidmi. Prací s lidmi vše začíná.

Máte pocit, že s učiteli je to jinak? Omyl. Funguje to všude stejně.

 

Máte zájem se touto problematikou zabývat?

 

Objednejte si individuální podporu - mentorink.
Nabídka DVPP je uvedena zde.

 

 

 Začínajícímu učiteli bude k užitku, když bude seznámen s tím, co ho ve škole čeká. Proto jsem přijala nabídku VÚP Praha na sestavení týmu autorů pro eLearningový kurz "Pedagogické dovednosti začínajícího učitele". Po diskusích s kolegou a spoluautorem Karlem Tomkem, jsem se rozhodla do návu přidat "a jiné", protože práce ve škole není jenom o pedagogických dovednostech - tedy směrem k žákům. Ale je i o silných mezilidských kontaktech obecně:

- kolegové
- vedení
- rodiče

Myslím, že nejtěžší na těchto interakcích je "přelaďování" na uroveň, na které právě komunikace probíhá.

Napište mi Váš názor na to, co potřebuje začínající učitel.